גוטליב: "הלוי מכשיר סרבנות"; סער: "חבורת סמרטוטים"

אבי יעקב 1 Comment on גוטליב: "הלוי מכשיר סרבנות"; סער: "חבורת סמרטוטים"

בעקבות הסערה סביב אמירות קשות בימין על צמרת הפיקוד בצה"ל, גם הבוקר התבטאויות קשות בעניין. ח"כ גוטליב: "להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל נשאר בתפקידו, אותו רמטכ"ל שבשתיקה הכשיר סרבנות". ח"כ סער: "הממשלה מתפקדת כולה כארגון חתרני שחותר תחת כל מוסדות ומערכות המדינה, זו לא ממשלה, זו קבוצת אנרכיסטים"

גדעון סער צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת טלי גוטליב תקפה היום את הרמטכ"ל הרצי הלוי בטוויטר ואמרה כי הרמטכ"ל בשתיקתו מכשיר סרבנות. "איזו זכות קיום יש לממשלה אם נשתוק כשצמרת צה"ל שקלה לצאת עם הודעה בדבר כשירות צה"ל באופן שהיה משחק לידי האויבים שלנו ופוגע קשות בחוסן הלאומי שלנו?", אמרה. "זו חובתנו לגנות במלוא פה! להתנצל? רק על זה שהרמטכ"ל נשאר בתפקידו, אותו רמטכ"ל שבשתיקה הכשיר סרבנות".

אתמול נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט הוציאו הודעה משותפת ובה גיבו את מפקדי צה"ל. "אנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק ונותנים גיבוי מלא לרמטכ"ל ולקציני צה"ל כדי להבטיח את ביטחון המדינה ואזרחיה, דוחים כל מתקפה נגד בכירי מערכת הביטחון, ומגבים את מפקדי וחיילי צה"ל הפועלים לילות כימים למען ביטחון ישראל", נכתב בהודעה.

במקביל, בכיר המחנה הממלכתי, חבר הכנסת גדעון סער, תקף הבוקר את שרי הליכוד ששותקים נוכח המתקפות בקואליציה על מערכות הביטחון והמשפט וכינה אותם "סמרטוטים". את הממשלה עצמה כינה "קבוצה אנרכיסטית מופקרת". את הדברים אמר בריאיון ב-103FM.

"לשרים האלה אין משמעות. הם נדרסים על ידי הקיצונים. כמה פעמים התראיינה נניח גילה גמליאל בקדנציה הזאת? וניר ברקת, כמה פעמים התראיין אצלכם? מדובר בחבורת סמרטוטים, הם יושבים ושותקים, גם אלה שלא מסכימים עם מה שקורה ואין להם שום משקל מעשי", אמר. "העובדה שהם מכהנים כשרים בממשלה, זה תואר, אבל אין לו משמעות מעשית ואין לו משמעות פוליטית".

"אני מזדעזע מזה שהממשלה הנוכחית, מתפקדת כולה כארגון חתרני שחותר תחת כל מוסדות ומערכות המדינה, הצבא, השב"כ, המערכת המשפטית, בתי המשפט, בנק ישראל", אמר. "זה הדבר שצריך להטריד אותנו. אין לנו ממשלה, יש לנו קבוצה אנרכיסטית מופקרת שהורסת את המדינה".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    גדעון סער תראה איך אתה נראה
    אתה בצד של האנרכיסטים
    אתה נראה כמו סמרטוט שנזרק ממקום למקום
    חבל עליך התחברת עם שונאי דת ויהדות